A fizetés és szállítás részletes szabályait az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) menüpontunkban találja. Jelenleg ennek egyes részeit kiemelve is megadjuk.
Kedves Vásárlóink!
A termékeket az alábbi módokon és díjakon tudjuk szállítani.
Fontos, hogy a Foxpostnál nincs lehetőség törékeny csomag feladására, ezért a legnagyobb gondossággal csomagolt küldeménynél is előfordulhat, hogy sérül valamelyik termék és arra nem tudunk jóváírást eszközölni.
Az MPL-nél van lehetőség biztosított csomagként küldeni és bár ebben az esetben magasabb a szállítási költség a vevőt semmilyen kár nem éri egy estleges sérülés esetén.
Személyes átvétel: Ingyenes
20000,-ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás.
Foxpost automatába szállítás esetén:
0-10 kg: 950 Ft
0-20 kg: 950 Ft
MPL postán maradó, postapont, csomagautomata:
0-10 kg: normál 1 650 Ft, törékeny 2 850 Ft
10-20 kg: normál 2 000 Ft, törékeny 3450 Ft
MPL Házhozszállítás:
0-10 kg: normál 2050 Ft törékeny 3550 Ft
10-20 kg: normál 2500 Ft törékeny 4250 Ft
FOXPOST: Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Csomagodat 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.
MPL Házhozszállítás: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
PostaPontra kézbesítés : A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges
Csomagautomatába kézbesítés : Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).
Ha kérdése van, ha csak tájékozódni szeretne, vagy ha a megrendeléshez további segítségre van szüksége, akkor hívja Ügyfélszolgálatunkat, mert kollégáink minden kereskedelmi és szakmai kérdésben állnak rendelkezésére.